O projektu

Osnovne informacije

Predstavljanje svojstva projekta
Ideja i cilj

eRedar je projekt pokrenut od strane Pulsar d.o.o., u cilju poboljšanja kvalitete života u gradovima i mjestima. Servis je s testnom fazom započeo prošle godine, tijekom koje su zaprimljene nekoliko stotina različitih prijava. Testiranje je provedeno u nekoliko gradova i mjesta u R. Hrvatskoj. Tijekom testiranja projektni tim pratio je način ponašanja gradske i lokalne uprave te samih građana koji su koristili sustav. Na temelju provedenim analizama, sustav je poboljšan, uvedene su određene restrikcije glede prijava koje su sadržavale neprimjereni sadržaj.
U novoj inačici servisa, gradskim Upravama omogućena je lakša komunikacija s građanima, ali i zabrana filtriranja prijava. Na taj način sustav je postao potpuno transparentan za javnost.
Treba napomenuti, da cilj korištenja ovakvog sustava nije kritiziranje rada gradske Uprave. Upravo suprotno, prikaz svakodnevnih problema s kojima se građani susreću, a gradskoj upravi dodatne informacije kako poboljšati kvalitetu života u gradu i kako što efikasnije ukloniti eventualne propuste.

Mobilne aplikacije mogu se preuzeti

Svojstva sustava
  • prikaz zaprimljenih prijava na internetu i službenom portalu servisa,
  • korištenje besplatne mobilne aplikacije (Android i iOS) za slanje i pregled prijava,
  • administrativni modul za gradske Uprave, za odgovaranje na postavljena pitanja građana, pregled statističkih podataka vezanih za pojedini grad kojoj pripada Uprava,
  • javni prikaz statistike u obliku grafikona za građane,
  • kontakt sa službom servisa eRedar.